بهترین گوشی های ۲۰۲۲ به همراه مشخصات و تاریخ عرضه

admin admin
583 بازدید
بهترین گوشی های 2022

برای همه ما جالب است که بدانیم در سال بعد چه گوشی هایی رونمایی می شود و شرکت ها چه برنامه هایی دارند. در این بحث به بررسی بهترین گوشی های ۲۰۲۲ می پردازیم.

 

سال ۲۰۲۱ سرشار از شگفتی بود و شاهد رونمایی و حضور اسمارت فون‌های مخنلفی بودیم که هر کدام طرفداران خاص خود را داشت. از سامسونگ و میان رده‌های سری A گرفته تا اپل و شیائومی با آن گوشی‌های میان رده و خوش قیمتش، همه در تلاش بودند تا سهم خود را در این بازار افزایش دهند.

در سال ۲۰۲۱ گوشی‌های مختلفی رونمایی و عرضه شد. برخی میان رده و مقرون به صرفه بودند مانند گلکسی A52s و برخی بالارده‌ها مانند شیائومی می میکس ۴ قیمت‌های زیادی داشتند.

هوآوی برندی بود که اگر از سوی ایالات متحده آمریکا تجریم نمی‌شد، شاید الان در جایگاه دوم یا سوم جهان ایستاده بود اما به لطف ترامپ و دار و دسته‌اش، چینی‌ها زمین خوردند. حالا واrعا بهترین گوشی های ۲۰۲۲ کدام اند؟

در این نوشتار مطلبی با عنوان بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۲ برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم تا پیش از سال میلادی جدید، به لیستی از محتمل ترین اسمارت فون ها بپردازیم و برخی از اطلاعات فاش شده آنها را با شما در میان بگذاریم. در این بخش با ما همراه باشید تا به بهترین گوشی های هوشمند ۲۰۲۲ بپردازیم.

بهترین گوشی های ۲۰۲۲

نام بهترین ها که می‌آید، ناخودآگاه آدمیزاد به سمت پرچمداران سال ۲۰۲۲ و رده بالاهایی سوق پیدا می‌کند که قرار است بازار گوشی‌های هوشمند را تحت سیطره خویش درآورند.

در این لیست مطمئنا به پرچمداران و گوشی‌های گران قیمت کمپانی‌هایی مانند اپل، سامسونگ و وان پلاس می‌پردازیم و همچنین تولیدات سال ۲۰۲۲ شیائومی و هوآوی را هم مروری خواهیم کرد. بهترین گوشی های ۲۰۲۲ در این قسمت بررسی خواهد شد.

در سال جاری و همین چند ماه پیش شاهد عرضه و رونمایی آیفون ۱۳ بودیم. اسمارت فونی که سر و صدای زیادی به پا کرد و مشخصات فنی رده بالای آن هر فردی را مجذوب خود می‌کرد. حالا در بازار گوشی‌های هوشمند صحبت‌هایی درباره آیفون ۱۴ می‌شود.

هوآوی نیز قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ یا اواخر ۲۰۲۱ از هوآوی چی ۵۰ خود عرضه گلوبال کند. مدتی پیش این گوشی به طور انحصاری در چین عرضه شد اما تاکنون از عرضه جهانی آن خبری نبوده است.

از دیگر کمپانی‌های موجود در لیست بهترین گوشی های ۲۰۲۲ می‌توان به سامسونگ، وان پلاس، ال جی و نوکیا اشاره کرد. در ادامه به بررسی مفصل جدیدترین گوشی های سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

آیفون ۱۴

  • تاریخ عرضه: سپتامبر ۲۰۲۲

بهترین گوشی های 2022

حدود سه هفته پیش بود که در خصوص آیفون ۱۴ مقاله‌ای مفصل با عنوان قابلیت ها و مشخصات آیفون ۱۴ ؛ هر آنچه انتظار داریم، رفتیم و در آن از مسائل و موارد جزئی پیرامون این گوشی صحبت کردیم. در این بخش اشاره‌ای گذرا بر مشخصات این گوشی که می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی های دنیا ۲۰۲۲ به حساب آورد، اشاره می‌کنیم.

در آیفون ۱۳ قرار بود که امکانات جدیدی بیاید اما خب اپل برای عرضه تمامی مشخصات مد نظرش، آیفون ۱۳ را انتخاب نکرد و تنها برخی از آنها را در این گوشی دیدیم.

دقیقا همین مسئله برای آیفون ۱۴ نیز در حال وقوع است. این گوشی نیز قرار است برخی از مشخصات مد نظر کوپرتینویی‌ها را میزبانی کند.

یکی از تحلیلگران معروف اپل، آقای کو، می‌گوید که اپل در آیفون ۱۴ از ناچ عریضی که همیشه استفاده کرده است، دوری می‌کند و به سمت استفاده از پانچ هول خواهد رفت. به نظر می‌رسد در این سری از آیفون‌ها شاهد نواری مشکی رنگ در دور بدنه گوشی هستیم که یادآور آیفون ۴ خواهد بود!

در خصوص پنل پشتی این گوشی و ترکیب ماژول‌ها نیز آقای کو اظهار نظر کرده و ظاهرا قرار است که در چینش و مگاپیکسل شاهد وقوع یک انقلاب باشیم. البته در خصوص حذف ناچ گفته شده که خاص مدل پرو و پرو مکس خواهد بود و نسخه استاندارد همچنان میزبان ناچ عریض و نازیبای اپل خواهد بود.

شاید اپل بخواهد پس از حذف آیفون ۱۳ مینی از لیست اعضای این خانواده، عضوی دیگر را با نام مکس روانه بازار کند اما همان‌طور که می‌دانید اینها هنوز در حد یک شایعه‌اند که از زبان بزرگان این بازار گفته شده است.

تاچ آی دی نیز از قابلیت‌هایی بود که باید در آیفون ۱۳ به کار گرفته می‌شد اما اپل ترجیح داد این کار را نکند و شاید در آیفون ۱۴ شاهد تعبیه آن باشیم.

از دیگر اخبار پیرامون این اسمارت فون گران قیمت که از قضا انتظار می‌رود جزء بهترین گوشی های جهان در سال ۲۰۲۲ باشد، بدنه تیتانیومی به جای آلومینیومی است که ظاهرا در ساخت آیفون ۱۴ از آن استفاده خواهد شد.

نمایشگرها و ابعاد آنها همانی است که قبلا بوده و در این زمینه شاهد افزایش اینچ نخواهیم بود. بنابراین ابعاد ۶٫۱ اینچ و ۶٫۷ اینچ همچنان سر جای خود باقی می‌مانند.

امسال در ساخت صفحه نمایش‌های آیفون ۱۳ به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز توجه شد و در دو مدل پرو و پرو مکس شاهد این نرخ بودیم. به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد جز در یک نسخه، در دیگر اعضا از همین نرخ تازه سازی بهره بگیرد. می‌دانیم که صفحه نمایش‌های ۱۲۰ هرتزی اپل مجهز به فناوری جذاب LTPO است.

دوربین‌های آیفون ۱۴ دیگر ۱۲ مگاپیکسلی نخواهند بود. تمامی آیفون‌های ۲۰۲۲ بهبودهای قابل توجهی در بخش اولترا واید تجربه می‌کنند و شاید لنز پریسکوپ این گوشی با زوم ۱۰ برابری روانه بازار شود.

آقای کو معتقد است که اپل در مدل‌های پرو از لنزی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند به پیشرفت خوبی را به همراه خواهد داشت. از جمله قابلیت‌های این دوربین پشتیبانی از فیلم برداری ۸K است.

سخت افزار و تراشه موجود در این آیفون رده بالا به احتمال زیاد ساخته شرکت TSMC است. تراشه A16 محتمل ترین گزینه برای آیفون ۱۴ است. همان‌طور که دیدیم، آیفون ۱۳ مجهز به تراشه A15 بایونیک بود.

حالا طبق شایعات تراشه جدید اپل قرار است که با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شود و نسبت به قبل پیشرفت‌های بسیاری خواهد داشت.

همان‌طور که دیدیم، اینها بخشی از شایعات پیرامون آیفون ۱۴ هستند که پیش از رونمایی آنها در سال ۲۰۲۲، برای شما شرح داده شد. گر چه صحبت از تاریخ رونمایی و عرضه از این اسمارت فون هنوز زود است اما می‌توان به قرائن و شواهد ثابت کرد که اپل در بازه ۱۰ شهریور تا ۸ مهر از این سری رونمایی می‌نماید و حدود یک هفته بعد شروع به عرضه خواهد نمود. پس آیفون ۱۴ یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ است.

 

 

آیفون SE 3

  • تاریخ عرضه: ژانویه ۲۰۲۲

بهترین گوشی های 2022

از دیگر گوشی‌های محتمل در سال ۲۰۲۲ آیفون SE 3 است که پیش تر در خصوص اطلاعات جدیدی از آیفون SE 3 صحبت کردیم. اپل در کنار آیفون‌های رده بالای خود به تولید میان رده‌های خوش قیمتی می‌پردازد که در رده‌های ایکس و SE قرار می‌گیرند.

حالا قرار است که کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۲۲ از این گوشی رونمایی نمایند و انتظار می‌رود این محصول در رده بهترین گوشی های دنیا ۲۰۲۲ قرار بگیرد.

اخبار مرتبط با این گوشی نشان می‌دهدکه طراحی ظاهری این آیفون شبیه به آیفون ایکس آر است و تاچ آی دی آن با کلید پاور ادغام شده است. همچنین برخی منابع قیمت این گوشی را ۳۹۹ دلار اعلام کردند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که آیفون اس ای ۳ در بخش طراحی، تغییرات خاصی نداشته است و و بیشتر بر مبنای آیفون ایکس آر کار کرده است. در خصوص صفحه نمایش این گوشی نیز باید بگوییم که از LCD بهره می‌برد و ظاهرا آخرین نسل از گوشی‌های اپل است که از چنین نمایشگری استفاده خواهد کرد.

قلب تپنده آیفون اس ای ۳، تراشه A15 بایونیک است که از مودم فایوجی پشتیبانی می‌نماید. به نظر می رسد ابعاد این صفحه نمایش، ۶٫۱ اینچ است.

این اسمارت فون با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی روانه بازار خواهد شد و قیمتی ۳۹۹ دلاری خواهد داشت. در ادامه با جدیدترین گوشی های سال ۲۰۲۲ همراه ما باشید.

آیفون SE 2 Plus

  • تاریخ عرضه: ۲۰۲۲

بهترین گوشی های 2022

با لیستی از جدیدترین گوشی های سال ۲۰۲۲ همراه شما هستیم. در خصوص آیفون اس ای ۲ پلاس در سال ۲۰۲۲ اطلاعات کمابیش خوبی منتشر شده است که ما در این مطلب معرفی گوشی های جدید ۲۰۲۲ به آنها می‌پردازیم.

یکی از افشاگران در خصوص نمایشگر این گوشی گفته است که گر چه صفحه نمایش بزرگ‌تر نیست اما با نام آیفون SE وارد بازار می‌شود.

راس یانگ، افشاگر معروف، معتقد است که این نسل از آیفون‌ها دارای پنلی LCD با ابعاد ۴٫۷ اینچ است و طبق گفته‌های افشاگران دیگر قرار بوده که این گوشی در سال جاری با نمایشگر بزرگ‌تر راهی بازار می‌شد اما هیچگاه چنین اتفاقی نیفتاد.

حالا مینگ چی کو با نقض گفته‌های قبلی خود، معتقد است که آیفون اس ای ۲ پلاس در سال ۲۰۲۲ و با صفحه نمایشی مانند نسل قبل از راه می‌رسد. این شایعات موجب شده این گوشی را در این مطلب معرفی موبایل های مورد انتظار ۲۰۲۲ قرار دهیم.

به عنوان یکی از بهترین گوشی های جهان در سال ۲۰۲۲ ، این نسل از آیفون‌ها مجهز به مودم فایوجی هستند و عبارت پلاس در پس این گوشی نشان دهنده سرعت اینترنت آن است. اپل تا چند سال پیش، برای اشاره به بزرگی گوشی‌ها از پسون پلاس بهره می‌برد اما پس از آیفون ۸، حالا از پرو مکس برای این مهم استفاده می‌کند.

 

قلب تپنده این گوشی به احتمال زیاد، چیپستی از سری A خواهد بود و این یعنی با اسمارت فون قدرتمندی مواجه خواهیم شد. راس یانگ گفته است که کوپرتینویی‌ها خودشان را برای رونمایی از مدل بزرگ‌تر آیفون SE آماده می‌کنند که قرار است اندازه نمایشگر آن چیزی بین ۵٫۱ تا ۶٫۱ اینچ باشد.

این گوشی نیز قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود و جزء بهترین گوشی های ۲۰۲۲ قرار بگیرد اما از زمان دقیق آن جرئیاتی در دست نیست. حالا پس از بررسی یکی دیگر از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ به سامسونگ می‌رسیم.

گلسی نوت ۳۰

  • تاریخ عرضه: ۲۰۲۲

بهترین گوشی های 2022

جانشین گلکسی نوت ۲۰، گلکسی نوت ۳۰ نامیده خواهد شد. بله درست شنیدید چرا که سامسونگ نام گوشی جدید خود که انتظار می‌رود یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲ باشد را تغییر داده است.

حالا ما با یک جهش ده تایی از ۲۰ به ۳۰ رو به رو هستیم و این اولین باری نیست که سامسونگ چنین کاری را انجام می‌دهد. اگر خاطرتان باشد کره‌ای‌ها به جای عرضه گلکسی اس ۱۲ نام آن را به گلکسی اس ۲۰ تغییر دادند.

البته باید بگوییم که زیاد درگیر این اسامی نمی‌شویم زیرا آنچه از اهمیت برخوردار است اسم این اسمارت فون‌ها نیست بلکه مشخصات فنی آنها و امکاناتی که در آنها تعبیه شده است مهم بوده و می‌تواند یک اسمارت فون را در لیست بهترین گوشی های جهان در سال ۲۰۲۲ قرار دهد.

حال باید دید که کره‌ای‌ها برای عرضه این محصول چه در سر دارند و می‌خواهند به چه طریقی این گوشی را به جهان عرضه کنند. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی در بازار نیست و جذابیت آن هم به افشای روز به روز این جزئیات است.

برخی منابع مدعی‌اند که سامسونگ دیگر سری گلکسی نوت خود را ارائه نخواهد کرد و زمزمه هایی نیز در خصوص عدم تمدید نام تجاری این سری شنیده شد ولی باید منتظر تائید رسمی خود سامسونگ بود.

یکی از تحلیلگران معتقد است که علت حذف احتمالی سری نوت، شباهت زیاد این سری به سری S است و مشکل اینجاست که افرادی که خواهان خرید یک نوع از این گوشی هستند، با مشکل مواجه می‌شوند و نمی‌دانند که کدام یک را بخرند.

با این حال هنوز جزئیات یا حتی کلیاتی از این اسمارت فون در دست نیست و به محض مطلع شدن این نوشتار آپدیت خواهد شد. گلکسی نوت ۳۰ نیز یکی دیگر از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ است.

گلکسی S22

  • تاریخ عرضه: فوریه ۲۰۲۲

بهترین گوشی های 2022

گلکسی اس ۲۲ از جمله پرچمدارانی است که در لیست بهترین گوشی های ۲۰۲۲ قرار دارد و احتمال رونمایی از آن در اوایل سال میلادی جدید زیاد است.

به عنوان یکی از بهترین اسمارت فون های ۲۰۲۲ ، اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی منتشر شده است که مربوط به تراشه و دوربین و رندرهای آن است. حالا بیایید تا نگاهی به برخی از مشخصات این گوشی هوشمند و رده بالا بیاندازیم.

طبق گزارشات منتشر شده و رندرهای این گوشی، گلکسی اس ۲۲ دارای دو لبه خمیده و منحنی در صفحه نمایش است. این در حالی است که برخی منابع مدعی مسطح بودن این نمایشگر بودند. طراحی پنل جلویی این گوشی بسیار به گلکسی اس ۲۱ اولترا شبیه است و البته شباهت‌های زیادی هم به گلکسی نوت دارد.

گفته می‌شود برای نمایشگر این گوشی که در لیست بهترین اسمارت فون های ۲۰۲۲ قرار دارد، از قلم اس پن استفاده شده و جایگاه آن نیز مشخص گردیده است. در پنل پشتی شاهد حضور چهار ماژول هستیم که به صورت قطره‌ای و عمودی از بالا تا پایین چیده شده‌اند. خبر خوش درباره این محصول این است که لنزهای این گوشی آن قدر برجسته نیست که به زیبایی آن لطمه بزند و روی سطوح صاف لق بخورد.

فلاش ال ای دی نیز در کنار ماژول دوربین تعبیه شده است و منابع موثق می‌گویند که گلکسی اس ۲۲ در زمینه بهبود سخت افزار عملکرد و ارتقای خاصی نداشته است و صرفا در بخش نرم افزاری بهبود یافته است. با این حال نمی‌توان نام آن را در لیست بهترین گوشی های جهان در سال ۲۰۲۲ نیاورد.

قلب تپنده این گوشی قرار بود دو تراشه مختلف باشد اما ظاهرا سامسونگ اعلام کرده است که اس ۲۲ تنها با تراشه پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد.

قبل از همه اینها بگوییم که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ را در سه نسخه گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا روانه بازار خواهد کرد.

حالا گزارشات جدیدی خبر از عرضه این سه نسخه با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ می دهند و به نظر می‌رسد دوران اگزینوس به سر رسیده است.

پیش‌تر در گلکسی اس ۲۱ دیدیم که کره‌ای‌ها اسمارت فون پرچمدار خود را با دو چیپست اگزینوس و کوالکام روانه بازارهای جهانی می‌کردند ولی اکنون به علت کمبود این تراشه اسنپدراگون سروری خواهد کرد.

البته خبر استفاده از اسنپدراگون در تمام این گوشی‌ها مورد حمایت برخی از فعالان این حوزه نیست و آنها معتقدند که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ را در دو نسخه و با دو تراشه عرضه می‌کند. اگر سامسونگ قصد استفاده از اگزینوس را داشته باشد، گزینه پیش روی آن، اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد بود.

 

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به نمایشگر ۶٫۱ اینچی و پشتیبانی از قابلیت اچ دی آر اشاره کرد. صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. در پنل پشتی به احتمال زیاد شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم. اس ۲۲ از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ است که به زودی رونمایی خواهد شد.

مایکروسافت سرفیس دوئو ۳

  • تاریخ عرضه: ۲۰۲۲

بهترین گوشی های 2022

چندی پیش شاهد معرفی و رونمایی از مایکروسافت دوئو ۲ بودیم اما اکنون برای سال ۲۰۲۲ قرار است که سری جدید این گوشی منعطف را رونمایی نماید و در جمع بهترین گوشی های ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

از جمله گوشی‌های مورد انتظار مایکروسافت، سرفیس دوئو ۳ است که انتظار می‌رود جزء بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲ قرار بگیرد. ظاهرا این گوشی مجهز به نمایشگری آمولد با ابعاد ۸٫۱ اینچ است.

قلب تپنده آن را اسنپدراگون ۸۵۵ تشکیل می‌دهد و حداقل رم آن ۶ گیگابایت است. همچنین در پنل پشتی شاهد یک لنز ۱۱ مگاپیکسلی هستیم. سال ۲۰۲۱ شاهد رونمایی و عرضه سرفیس دوئو ۲ بودیم و حالا زمان آن فرارسیده که مایکروسافت در ۲۰۲۲ از پرچمدار تاشوی خود رونمایی کند.

این گوشی دارای دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است و از مودم فایوجی نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ همان‌طور که دیدیم، گران بود و انتظار ما این است که در نسخه جدید شاهد تعدیل قیمت باشیم. به نظر شما این گوشی از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ خواهد شد یا خیر؟

گوشی ال جی (پروژه B)

  • تاریخ عرضه: ۲۰۲۲

بهترین گوشی های 2022

کمپانی ال جی طی سال‌های اخیر به سرعت بازار را از دست داده است و دیگر مانند سال‌های قبل به تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند نمی‌پردازد.

سال‌های قبل ال جی سهم خوبی از بازار داشت اما الان کمپانی‌های چینی بازار را به دست گرفته‌اند و نای نفس کشیدن به کمپانی‌هایی نظیر ال جی نمی‌دهند.

البته ناگفته نماند که شرکت‌های چینی مانند شیائومی و وان پلاس و آنر سخت مشغول تولید محصولات با کیفیت و ارزان قیمت هستند و مشخصات فنی رضایت بخشی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. طبق گزارشات منتشر شده اخیر کمپانی LG قصد دارد کامبک بزرگی به بازار بزند و یکی از بهترین اسمارت فون های ۲۰۲۲ را عرضه کند.

همان‌طور که گفتیم سال هاست کمپانی ال جی به تولید خاص و منحصر به فردی دست نزده است اما ظاهرا برای سال ۲۰۲۲ برنامه یونیکی برای تولید و عرضه یک گوشی تاشو دارد.

اگر درباره گوشی رول شدنی ال جی اطلاعاتی ندارید باید بگوییم که چنین نمایشگری برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به کار رفت. حالا ال جی می‌خواهد از همان فناوری بهره گیرد.

 

همان‌طور که می‌دانیم، ال جی در زمینه توسعه و ساخت نمایشگرها فعالیت خوبی دارد و نمایشگر بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود مانند سامسونگ و حتی اپل را این کمپانی می‌سازد.

بنابراین این شرکت قدیمی فناوری ساخت نمایشگر رول شدنی را نیز دارد و از الان می‌توان حدس زد که با چه گوشی خوبی رو به رو خواهیم شد. شاید به سختی بتوان ال جی را یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ دانست اما باید منتظر ماند.

شیائومی ۱۲

  • تاریخ عرضه: مارس ۲۰۲۲

بهترین گوشی های 2022

یکی از جدیدترین گوشی های سال ۲۰۲۲ شیائومی ۱۲ بوده که ما در این مقاله معرفی گوشی های جدید ۲۰۲۲ به آن می‌پردازیم. در واقع این گوشی که یکی از جدیدترین گوشی های سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود، همان دنباله پرچمدار قبلی شیائومی یعنی می ۱۱ است اما بنابر سیاست‌های این کمپانی، پیشوند می از آن حذف شده است.

طراحی ظاهری این گوشی همچون شیائومی سی وی است که چندی پیش رونمایی شد. از دیگر مشخصات این گوشی، بدنه سرامیکی و تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ است.

گزارشاتی که تاکنون از این اسمارت فون منتشر شده است، نشان می‌دهد که این گوشی در طراحی سبک‌تر و ضخامت آن نازک‌تر شده است. با اینکه ضخامت این گوشی نازک تر شده اما باتری آن حجیم‌تر شده است. شیائومی ۱۲ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

جنس پنل پشتی این گوشی سرامیکی است و برخی از افشاگران مانند دیجیتال چت استیشن گفته‌اند که نمایشگر گوشی مسطح است و حاشیه‌ها نیز باریک تر شده است.

قلب تپنده این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲ اسنپدراگون ۸۹۸ است و از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. پیش تر گفته شده بود که چینی‌ها در صدد استفاده از یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی‌اند اما چنین چیزی صحت ندارد.

در نهایت این اسمارت فون قرار است در سال ۲۰۲۲ رونمایی و عرضه شود. باید ببینیم که شیائومی چه برنامه‌ای برای عرضه این محصول دارد. مسلما شیائومی ۱۲ از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ خواهد شد.

جمع بندی

همان‌طور که در این نوشتار خواندیم و به بررسی بهترین گوشی های ۲۰۲۲ پرداختیم، سال ۲۰۲۲ قطعا با خضور چنین پرچمدارانی جذاب خواهد بود. از همین الان باید منتظر عرضه آنها بود.

سال گذشته به علت همه گیری کرونا برخی از تولیدات و رونمایی ها با تاخیر مواجه شد و همچنین رونمایی های بزرگی مانند رونمایی اپل به صورت مجازی برگزار شد.

در ۲۰۲۱ نیز شاهد عرضه اسمارت فون های خاصی بودیم که تولیدات ماحصل کمپانی هایی مانند سامسونگ، اپل و شیائومی بوده است. مسلما این لیست بهترین گوشی های هوشمند ۲۰۲۲ را در بر نمی‌گیرد و به طور خاص به پرچمداران آن می پردازد. پس باید سایر میان رده ها را از لیست بهترین گوشی های ۲۰۲۲ خط زد.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرداخت آنلاین

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف های ما زودتر از بقیه با خبر شوید!

نمادهای ما

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
طراحی سایت